lördag 30 juli 2016

Tänk vad Herren är god, och ser till det lilla... Utställningen pågår till den 21 augusti.


Hade väl aldrig någonsin drömt att få ställa ut mina foton.
Men nu, fick jag uppleva det.


Känner mig glad och lycklig,
när jag kan dela med mig, av vad jag själv får uppleva.

En enkel amatör, som gläds av både smått och stort.

Önskar Guds välsignelser, till er alla.
Varje dag, är en ny upplevelse och gåta.

Vi människor kanske går blinda många gånger...
och när dörren öppnas, hör vi inte...

Vakna, våga och se vad Herren har för plan i ditt liv,
precis som Han fortfarande gör i mitt liv.

Det finns inga stängda dörrar, hos Jesus








Önskar dig som läser denna blogg, att allt är möjligt

Guds Rikaste Välsignelser / Annika Vanja Andersson. 

3 kommentarer:

  1. Jag gläds tillsammans med dig och välsignelse tillbaks.

    SvaraRadera
  2. Människor rusar fram i livet man tror att man skall hinna med så mycket , men mitt i allt detta rusande så missar man så mycket av vad just naturen har för erbjudande att ge träd av två olika slag slingrar sig runt varandra och efter som de tar näring ifrån olika djup så skyddar de varandra utan att de vet om det. Björkskogem som står som en skärm för nyutsprungna garnplantor ja mycket mycket mer kan man få se om man bara ger sig tid. Den stora tall som står på väg 45 efter Dalarna och mot Östersund den har en krona formad precis som en svamp,

    SvaraRadera
  3. Så Roligt, kära Annika! Jag gläder mig med dig!

    Herrens välsignelser
    KRAAAM!
    // Karin

    SvaraRadera