måndag 23 maj 2016

SÅ HÄPEN JAG BLIVER...


Visst kan bloggar ligga i "träda " precis som min.

Blev så häpen, när jag såg min blogglista.
Men människan har väl fullt upp med annat, på gott och ont.

En del har tagit bort sig, på grund av sanningar som jag skrivit i gamla inlägg.
Men var och en har fri vilja.

Mycket har sagts genom åren...
Undrar ibland, behövs det sägas något mer ?

Vi är inte här, för att tjäna människor.
Vi är här för att tjäna Jesus.

Vad hjälper det en människa, om man vinner hela världen,
men förlorar sin själ ?




3 kommentarer:

  1. Annika: Mycket har sagts genom åren på din blogg. Många angrepp på dig som är ren mobbing har gjort att du t.o.m. raderat två eller flerbloggar pga människors rena ondska och illvilja. Några som trott och stöttat dig har också blivit utsatta för en sinnessjuk förtalskampanj.

    GDet är en lätt match att spåra dessa här på datorn.

    De angreppen har inget att göra med Jesus eller kristenhet.Det är bara avundsjukt förtal och nonsens

    Ve dem som far i osanning och sprider rykten . Dessa kreatur som bara lyssnar till osanning och lögner. Domen blir hård.

    Människor må sitta här och döma hittar och dittan med sina lögner men Herrens dom kommer. Var så säker.

    SvaraRadera
  2. Bjarne : Håller mig mer till okunskap inom kärleken
    Att älska är att kunna se att ingen människa är fullkomlig.
    Att älska och mötas, trots att man tycker olikt.
    Jesus älskar oss var och en.
    Finns ingen högre eller lägre Gud älskar oss alla

    SvaraRadera
  3. Annika. Där kärlek finns, existerar vare sig hat eller avund. Tyvärr finns fler exempel på motsatsen.

    Men spelar ingen roll. Kärleken och sanningen kommer alltid att segra.:)

    SvaraRadera