söndag 29 november 2015

O, Jesus du som fyller allt i alla

10 kommentarer:

  1. Täck kära Annika! Så vackert och så trösterikt!

    Ja, Herre Jesus Kristus låt oss vara ljus och salt i världen och tjäna Dig i trofasthet! Halleluja!

    Herrens rika välsignelser över dig, kära syster i Herren!
    KRAAAMAR!!!

    // Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Karin: Hoppas och tro att allt är välsignat med dig och Julia. Visst är det trösterikt i denna mörka värld. Hjärtliga kramar och all välsignelser från ovan. Ps. även från mig också naturligtvis :)

      Radera
    2. Hi hi... Ser att jag skrivit täck då jag skulle skriva tack! ;) Tack och Kram! ❤��

      Radera
  2. Åh Annika vad roligt att se ett inslag från Löttorp! Jag tycker ju så mycket om Jard och Carina också! Tusen tack!
    Ha en fortsatt härligt välsignad Adventstid! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Måste skriva en rättelse så du inte undrar över min kommentar. Det var så att Jard och Carina kom efter den första videon, så du inte undrar varför jag skrev om dem när det var Kristina som sjöng. Hon sjunger också så bra och hennes text var så fin.

    SvaraRadera
  4. Kära Annika! Jag önskar dig och de dina ett gott och av Herren rikt välsignat 2016! ��

    Jesu frid!❤

    KRAAAM!❤
    // Karin

    SvaraRadera
  5. en klar stämma som tränger in

    SvaraRadera
  6. en klar stämma som tränger in

    SvaraRadera
  7. Helt okej Fyrbokens Myrra. Sitter och kollar vad som hänt, efter en längre tid, för att datera upp mig igen <3 Tack alla vänner för ni finns <3

    SvaraRadera
  8. Tusen tack Madelen. Visst är det så. En klar stämma efter mer av Jesus. Förlåt mig för jag icke svarat. Men nu ta jag upp bloggen igen. Önskar dig Herrens välsignelser <3

    SvaraRadera