onsdag 2 september 2015

MITT HJÄRTA TILLHÖR JESUS

11 kommentarer:

  1. Ja Jesus, tack för allt du gjort för mig! ❤❤❤

    Önskar dig en välsignad dag i Herrens närhet, kära Annika!

    KRAAAM!!! ❤❤❤
    // Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Karin: Vi får tacka Jesus för allt han gjort och gör. Önskar dig en välsignad fortsatt helg. Kram. <3.

      Radera
  2. Ett enkelt, okonstlat och hjärtligt möte med mycket glädje och humor i Jesu namn. Gratulationen till "hundraåringen" är obetalbar ☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bjarne: Man kan bara säga grattis. hehhee

      Radera
  3. Minns den enkla, hjärtliga och varma stunden i Värnamo, där den nya versionen av filmen "Hundraåringen" fick sin uppföljare under allas gamman och glädje. Jesus närvaro i denna glädjens stund betydde mycket i mitt liv. Jesus är livet, glädjen och vägen till himlen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bjarne: Det är just enkelheten som gör det. Jesus föddes i ett stall.......
      Ett naturligt ställe där kärlek, längtan och glädje finns.......Allt gott till dig, och en välsignad helg.

      Radera
  4. Åh vad jag älskar den sången och ni spelar och sjunger den så välsignat fint! Märkligt vad tiden går fort. Jag ser på datumen i dina inlägg att det var länge sedan jag hälsade på. Man blir bortskämd när man träffas så enkelt på Facebook och ibland glömmer jag totalt bort bloggarna, min egen också förresten. Jag såg att jag inte hade gjort något inlägg sedan den 11 augusti, och det är snart en månad sedan! Så jag ser att jag får skärpa mig för tiden är viktig och vi får alla ta vara på tillfällena att vittna om Jesus!
    Önskar dig en välsignad helg Annika! Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Myrra: Jag är lika dan som du, man måste inte vara om sig, och kring sig hela tiden. Vi vet i Anden ändå kära syster. Och du gör så mycket gott på fb. Var välsignad och ha en välsignad helg <3 Kram.

      Radera
  5. Svar
    1. Ja, något annat vore otänkbart :)

      Radera
  6. Det syns på stavningen att man är gammmal

    SvaraRadera