söndag 30 augusti 2015

I TYSTHET...


I KÄRLEK STOR.

Sitter idag i min ensamhet, efter sex dagars arbetsvecka.

Spelar på mina instrument, tycker att Gud är god...

Tänker på människor jag mött, under tiden när jag sjunger och spelar.

Det är min bön, till just dig.

Jag kan se klara bilder av olika ansikten.

Du finns med i sången och min bön.

Vi har alla, våra olika sätt att  bedja,
finnes inget som är för stort eller för smått.

Följ bara ditt hjärta.

Önskar er alla,
Guds rikaste välsignelser. 

6 kommentarer:

  1. Guds rikaste välsignelser över dig också, kära Annika! ❤️

    KRAAAM!!!
    // Karin

    SvaraRadera
  2. Detta var och är välsignelserikt att läsa .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bert: Tack, och hjärtats bön, hör Herren <3

      Radera
  3. Det som kommer från ditt hjärta i inlägget är vackert, enkelt, trösterikt, glädjefullt och sant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bjarne: Enkelheten och naturligheten säger allt.......<3

      Radera