lördag 29 augusti 2015

BLICKA UPPÅT...


Låt inga människor lägga ok, på dig...

Har Gud några favoriter ?

Nej,  Jesus ser på just dig...

Jag har en öppen blogg, där alla får komma till tals

Jag riktar mig till er som går där utanför, som ingen vill veta av.
i den fina etablerade församlingen..

Du kanske sitter och gråter över ditt liv, nu i midnattstimmen.

Men du är så värdefull, ska du veta.

Du behövs.

Jesus säger : KOMMEN TILL MIG
Jag gick i döden för dig.

Oroa dig icke för andra , jag har en plan med just ditt liv.

Ett budskap till dig, när tårar rinner.......

Det finns en öppen famn,
som vill föra ditt hjärta i hamn.

Höj din blick, och res dig upp igen.

Ty Jesus giver kraft, för varje dags behov.

Önskar all Herrens välsignelser, och kärlek.















8 kommentarer:

  1. Amen amen, tack Jesus!

    GVD, kära Annika!
    KRAAAM!!! ❤
    // Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Karin : Många kramar tillbaka, och Guds rikaste välsignelser till dig och Julia <3

      Radera
    2. Tack!
      Kram! ❤

      Radera
  2. Jag kan bara instämma. Till alla er som läser detta kan jag instämma till fullo och många med mig. Jesus vill inget annat än att hjälpa och upprätta och hela till både ande kropp och själ. Han står inte med ett pekfinger utan med en uträckt hand . Och han har makt att utföra det han har lovat så kom och pröva alla ni som vill ha hjälp. Må väl

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bert: Tack för din kommentar. Jesus är vägen, sanningen och livet. Och han har all makt i himmel, och på jord.

      Radera
  3. Hei kjære søster.
    Blir så minna på deg idag med,
    Jesaja 40 vers 29 og
    Lukas 1 vers 37 og vers 45

    Gud velsigne deg og dine.
    Hilsen
    Jan Samuel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jan Samuel: Frid käre broder. Ja, det var ett tag sedan på bloggarna. Hoppas allt är bra med dig og Solstråle og att ni ha det välsignat. Tusen tack för verserna. Önskar dig och din familj allt gott ifrån ovan. Jesus är med dig. Goe klem til dere.

      Radera