lördag 31 maj 2014

MIN KÄRA SYSTER OCH JAG SPELAR OCH SJUNGER ...

8 kommentarer:

  1. Halleluja! Tack och lov för det! Jesus säger aldrig nej och han sviker aldrig!

    Tack "systrarna sångfågel" för vacker sång!

    KRAAAMAR!!!
    // Karin

    SvaraRadera
  2. Karin : Det finns endast ett stort JA...hos Jesus. Helene har lagt ut den. Hela texten säger allt. Halleluja !

    SvaraRadera
  3. Så bra att du hittade den!!!
    Jag har mer material från samma möte som vi kan lägga ut....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helene : Jag är icke lika teknisk som du är Jag väntar med spänning på nästa sändning. Kram

      Radera
  4. Jag har lyssnat flera gånger på sången ni sjunger så fint tillsammans
    vilken gåva ni har
    / en syster i herren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anonym för din uppmuntran. Att sjunga från hjärtat är så mycket mer, än att sjunga med hjärnan. Önskar dig en välsignad kväll, och ny vecka.

      Radera
  5. Efterlyser mer av de här gamla väckelsesångerna
    de har ett klart budskap som går rakt in i hjärtat/ CC

    SvaraRadera
    Svar
    1. CC : Jag håller med dig, dessa gamla sånger som är födda i Anden och sänder budskap till förtvivlande hjärtan...Önskar dig Herrens rika välsignelser.

      Radera