tisdag 6 augusti 2013

SYNDENS NÄSTE...

DOMEN ÖVER SVERIGE !!!

Man stoltserar öppet mot Gud.
Allt är normalt....
Kvinna med kvinna.
Man med man.
Man går i parad och gör allt till en festival...
Med politiker i spetsen,  ja.. vad har man för val...

Här får man ej tycka längre vad man vill...
Man får knipa käft och tiga still...



Säger man något så är man helt plötsligt rasist eller något annat....
Och det gör mig så helt  förbannad...
Den svenska fanan håller jag ej högt ....
För allt det motstånd , jag alltid mött....

och alla dess tårar från kinder, som Jesus har blött...

Lättvindiga pengar betyder troligen mest....
För  "Politiker" som "tror" sig veta gör  allting  "bäst".

Har försakat det Gud ville dem mest...


6 kommentarer:

  1. Det här landet styrs av dårar och är förlorat. Domen är fallen som sagt. Den politik som förs i syfte att sparka sista droppen ur de som gör rätt för sig omfamnas av de flesta partier. Allt prat om solidaritet, jämlikhet, medmänsklighet och alla honnörsord inför valen går upp i rök när partierna bildar regering. Då kompromissas de fina löftena bort i oheliga allianser, allt i syfte att klamra sig fast vid makten. Den största faran är avsaknad av de fria ordet som utmärker en demokrati. Kritiserar jag islam lider jag av islamofobi, ogillar jag bögkulturen lider jag av homofobi, vantrivs jag med mångkulturen är jag rasist. Lägg märke till ordet fobi som slutled i de två första exempeln ovan! Fobi betyder vanföreställning eller med SAOL "onormal skräck". M.a.o. har jag onormal skräck för dessa företeelser, och kan därmed klassas som rubbat. Det är fel på mig. Jag kan aldrig förlika mig med detta synsätt. Min rätt är min fria tanke och bara Herren kan döma oss som tycker likadant. Men lita på
    att Han kommer att korrigera dessa
    missförhållanden när den dagen kommer.

    SvaraRadera
  2. Bjarne: Det enda man kan göra är att gå in i bön för landet och försöka vinna människor, så ingen gå förlorad. Ha en välsignad dag.

    SvaraRadera
  3. Ja, det är det enda vi kan göra precis som du skriver Annika. Be för alla människors frälsning och att ögon öppnas innan det är för sent. Tack för allt du delar och Gud välsigne dig! Kramar till dig och ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Myrra: Tack för din hälsning. Det här landet är djupt sjunket, så det behövs många böner uppåt. Vi har böner för Sverige varje kväll om du har sett det på fb. Har det välsignat du med i helgen. Kramar

      Radera
  4. När människor sanningslöst säger allt ont om er då blir er lön stor i himlen. Det finns en sak till som vi kan göra det är att inte ge efter för alla de knep dessa människor använder mot oss troende för att få oss att tveka inför deras argument. Men för min del kommer jag aldrig att gå ifrån det som står i Guds ord sedan får de kalla mig vad de vill. Jag tackar gud att jag har de till mina motståndare då vet jag att jag är rätt.Alla människor är lika mycket värda men det är deras avskyvärda handlingar som vi vänder oss emot bara bilden visar hur avskyvärt det är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bert: Överallt översköljs man av detta. Men vi vet att världen är i den ondes våld, och att den skall förgås. Vi få verka medan dagen varar med att sprida det sanna evangelium. Ha det välsignat. Kram.

      Radera