onsdag 14 augusti 2013

Maranata konferesen i BÄLLSTA

6 kommentarer:

  1. Jag minns hur välsignat det var,däruppe hos våra trossyskon!!!
    Gästfriheten,kärleken,förkunnelsen,den goda maten och gemenskapen...
    (Och jag fick låna din sjal,ha,haha)
    Tack,Kram och Herrens Välsignelse!!!

    SvaraRadera
  2. Helene: Väldigt välsignat möte...I kärlekens tecken. Men nu är vi på väg mot nya mål... Men jag glömmer aldrig när han från Indien kom fram till mig och lade sin hand på mitt huvud och profeterade och sade : Jag har nycklarna till att stänga och öppna Detta budskap förföljer mig än idag. / Jag har sett nu efteråt, att detta är en sanning...Kramar från mig

    SvaraRadera
  3. Jag är på väg mot samma mål som jag alltid varit,inte mot några nya...
    Visst är det underbart när man får en sådan profetisk hälsning ifrån Herren!!!
    En dyrbar skatt som man lägger i hjärtat , där den får verka och bära frukt.
    Önskar dig en fin,välsignad dag!!!
    KRAAAM!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helene: Mot nya mål menar jag: Att vi ska gå dit Jesus sänder oss för att verka, så människor skola bliva frälsta. Ha en välsignad dag.

      Radera
  4. Önskar dig Guds rika välsignelse och har en längtan att få den gemenskap i Herren som ni har däruppe. Här i Malmö är det väldigt kallt och man märker att djävulen är stark här. Jag ber till vår Herre Jesus Kristus varje dag, om frälsning och förlåtelse för alla människor här som är missledda av den onde. Jag är frälst av JESUS och vandrar varje dag i bön och överlåtelse och väntar på att JESUS snart skall komma....../Olle,Malmö

    SvaraRadera
    Svar
    1. Olle: Vi får vara i bön för Sveriges land. Herren ser till ditt ödmjuka hjärta, och Han skall leda dig på rätta stigar, och föra dig till människor som är i nöd, där du bedjande går fram. Ännu är nådens himmel öppen över oss alla. Tack för din hälsning. Ha en välsignad dag med Jesus. Kram.

      Radera