lördag 23 februari 2013

ALLTID ETT ÖGONBLICK I SÄNDER...


10 kommentarer:

  1. Underbart,,,och så fina naturbilder till!!!
    Nu fick man en stund av Frid och Ro,härinne på Midnattsropet,,,Tack & KRAAAM!!!
    (Längesedan jag såg dig nu???
    Hoppas allt är väl,på jobbet och övrigt!!!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Marguerite: Här är alltid frid och ro :)
      Och i Guds fria natur finns det krafter att hämta.
      Och allt är bara väl. / Ni finns i mitt hjärta och böner. Herrens välsignelser önskar jag er alla. Kramar !

      Radera
  2. Sååå underbart! Jag älskar och har älskat den den psalmen, ända sedan barnsben!!! Jag blev så fylld av Helige Andes närvaro nu när jag lyssnade på den! Ja, hjälp mig då att vila trygg och stilla, blott vid Dina löften, Herre Kär! Tack Herre, för löftena och tack Annika, för att du delade detta med oss som följer dina bloggar! Jag önskar dig en välsignad lördag i Herrens närhet! KRAAAMAR!!! // Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Karin: Ja, blott en dag ett ögonblick i sänder...Så är livet...Vi har fått löfterna inskrivna i våra hjärta och får tacka, prisa Jesus för detta. AMEN och HALLELUJA. / Önskar dig en välsignad God Natt. Kramar !

      Radera
  3. Takk for fin sang, Gud velsigne deg rikelig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Marianne: Gud velsigne deg rikelig syster, og mange klemmer fra meg. Hav en god natt.

      Radera
  4. Tack Annika för sången! En stor kram till dig från mig! Gud välsigne dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Myrra: Önskar dig allt gott, och Herrens välsignelser också. Kramar !

      Radera
  5. Hei kjære venner.

    Lenge siden jeg har vært inne på bloggen nå.
    Sliter som vanlig med mye smerter,men Jesus
    hjelper meg gjennom dagene.
    Ingenting er umulig for Gud kjære venner.

    Blir så minna på dere alle med disse vidunderlige
    versene ikveld.

    2 Krøn.7 vers
    15 Mina ögon skall nu vara öppna och mina öron lyssna till vad som beds på denna plats.

    16 Jag har nu utvalt och helgat detta hus för att mitt namn skall vara där till evig tid. Och mina ögon och mitt hjärta skall alltid vara där.

    Må Gud rikelig velsigne dere alle!!!!!!!
    Jeg tenker på dere å ber for dere.

    Varm hilsen fra Katthult.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jan Samuel: Jag har inte varit inne på ett tag jag heller.
      Men tusen tack igen för dina välsignade bibelord.
      Du är en kär broder och jag ber för er alla.
      Önskar er Herrens välsignelser og klem.

      Radera