söndag 16 december 2012

BLUE EYES CRYING IN THE RAIN...


13 kommentarer:

  1. Åhhh Annika, en så vacker låt! TACK för att du delade med dig av den!
    STOOOR KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Myrra: Jo, den är en favorit...Ha en välsignad tredje advent, och STOOOR KRAM tillbaka..: )

      Radera
  2. Ja,den er vidunderlig vakker!!!!!!!!!!
    Tusen takk søster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ønsker deg og dine Guds rike velsignelse med:

    Salme 28 vers
    6 Välsignad vare HERREN, ty han har hört mina böner om nåd.

    7 HERREN är min styrka och min sköld,
    på honom förtröstade mitt hjärta.
    Jag fick hjälp och mitt hjärta gläder sig.
    Jag vill tacka honom med min sång.

    8 HERREN är sitt folks styrka, ett frälsningens värn är han för sin smorde.

    9 Fräls ditt folk och välsigna din arvedel,
    var deras herde och bär dem för evigt!

    Amen og et høyt Halleluja!!!!!!!!!
    Hilsen Katthultaren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jan Samuel: Tack för den skickade psalmen. Önskar er Guds frid och välsignelser över ert hem. Goe klem fra meg !

      Radera
  3. Takk for alt du deler ♥ Jeg håper dine førjulsdager er gode. Tenker på deg. KLEM fra meg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spirea: Ja, det är lite bråda dagar nu innan jul..Men kommer dag, kommer råd. Önskar dig frid och kraft, och mina tankar finnes även hos dig. Goe klem til deg !

      Radera
  4. Underbar och gripande sång!!!
    Tack för att du delade med dig av den!!!

    (Hoppas att du är bättre nu,,,vi hade bön till 01.30 i lördags,,,synd att du inte kunde vara med...)

    Herrens Välsignelse och STOOOR KRAAAM!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Marguerite: Visst är den gripande. Har jobbat idag, och kom hem nyss...Känner mig bättre även om jag fortfarande är lite matt och yr. Men det kommer väl mer böne kvällar efter Jul / Nyår, om Herren dröjer och vi får leva. Ha det välsignat och STOOOR KRAAAM !

      Radera
  5. I am regular reader, how are you everybody? This post posted at this website is
    truly good.

    my blog; online video slot machines

    SvaraRadera
  6. Τhіs dеsіgn is spесtaculаг!
    You оbviously knoω hοw to kееp
    a reаdeг amuseԁ. Between your ωit and уour vіdeoѕ, Ӏ ωas аlmοst moved to staгt my οwn
    blog (well, аlmost...HaHa!) Wondeгful job. I really enϳoyeԁ
    whаt you had tο ѕay, and moгe than thаt, hoω уou preѕented it.
    Τoo cool!

    Also visіt my web site ... http://wiki.cafe-chaos-fulda.de/index.php/Benutzer:WilliamCl

    SvaraRadera
  7. Admiring the time and energy you put into your website
    and in depth information you offer. It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same outdated rehashed information.

    Great read! I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to my Google
    account.

    Here is my page; http://connieros.mancouch.com/

    SvaraRadera
  8. Great post. I used to be checking continuously this blog and I am impressed!
    Very useful information particularly the closing phase :) I deal
    with such information a lot. I used to be seeking this certain information for a long time.
    Thank you and good luck.

    My web site ... Jackpot 6000 free

    SvaraRadera