tisdag 4 september 2012

EN KALLELSE...

På söndag den 9 / 9 Kl. 18.00
Är vi åter kallade till Vetlanda Friförsamling
för att sjunga, spela och vittna till Jesu ära...
Känn er alla välsignat välkomna.
Vi är i bön för att Herren skall stadfästa sitt ord,
med under och tecken. Jesus är den som gör allt nytt...
Önskar dig Guds rika välsignelser !
Har öppnat upp min gamla blogg igen, om mitt hjärtas tankar,
så känn dig välkommen att kika inom,
och lämna gärna en kommentar eller hälsning,
om vad du känner eller tycker om du vill...
http://annika-vanja.blogspot.com/



26 kommentarer:

  1. Ja,nu tar vi nya "TAG" i Herrens tjänst!!!
    Ha en fin och skön Tisdagskväll!!!
    KRAAAM!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Marguerite: Såg nu på morgon att jag hade skrivet månad 11 istället för 9...Hahahaaa!!! Men har ändrat så det blev rätt datum. Känner mig lite stressad pga. min långa arbetsvecka. Men jag ringde in en vikarie, och ta ut flextid, så jag är helt ledig på söndag. SKÖÖÖNT ! Ha en bra onsdag, så hörs vi. Kramar !

      Radera
    2. TACK OCH LOV!!!
      UNDERBART!!!
      Jag har också tagit ut semester och satt in vikarie...
      En skön och Välsignad Onsdagskväll,hoppas jag att du får!!!
      KRAAAM!!!

      Radera
    3. Jag fattar inte vad det är mig, verka vara helt borta...hahaha...Extra kämpigt nu, men Herren bär mig. TACK å LOV. Och allt löser sig efter Hans vilja...HALLELUJA ! Angelica har varit hos mig ikväll, och vi har haft det trevligt som vanligt, med massor av prat och skratt, men tyvärr kunde vi inte lösa alla världsproblemen. Hon skulle följa med på söndag, sa hon. Ha en skön och fridsam god natt. Kramar !

      Radera
  2. Kan tyvärr inte då jag är i Polen igen på resa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bert: Du få ha det så gott i Polen, Herren är med dig, och hälsa till Anna och Kobus, om du träffa dem. Önskar dig Herrens välsignelser. Kram !

      Radera
  3. Ni är med i bön inför söndagen i Vetlanda!

    Guds välsignelse och kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Myrra: Du är en sådan kär syster. Tack för böner som du sänder upp. Önskar dig en rik välsignad dag, i Herrens tjänst. Kramar !

      Radera
  4. Ska undersöka möjligheten att komma dit! Får inte bli för sent eftersom Julia ska till skolan dagen därpå! Herren välsigne er alla! KRAAAM!!! // Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Karin: Har du inte fixat din bil än ? Hoppas att du kan komma så vi få träffas igen, vore underbart. Ha en välsignad dag. Kära kramar !

      Radera
    2. Nej, det saknas tyvärr pengar till att låta fixa bilen! Blir inte så många slantar över från A-kassan! Ingen fetlön precis! :\ Hahahaa!

      Ha en välsignad onsdagkväll! KRAAAM!

      Radera
    3. Karin: Vad är det som ska fixas ? Jag har kontakter angående om lagning av bilar ? Sov gott i Jesu Namn, så hör av dig om bilen...Kramar !

      Radera
    4. Det är bakre avgassystemet som måste bytas. Men "katten" är hel. Och punktering på ett däck måste lagas! Relativt nya allrounddäck så det kan kanske löna sig att laga. Jag är tacksam för lägsta pris!Herren välsigne er!!! KRAAAMAR!!! Karin

      Radera
    5. Karin: Om vi ses på söndag kan vi prata om detta. Annars kan vi vänta tills Bert kommer hem från Polen. Sitter å jobbet just nu, men ni få ha en välsignad kväll. Kära kramar !

      Radera
  5. Svar
    1. Bert: Ska vi ge uppdraget till Kalle att fixa hennes bil...?
      Jag misstänker att du har det i görningen...Hahahaa / Klem !

      Radera
  6. Nja på något sätt skulle vi alltid kunna hjälpa henne

    SvaraRadera
  7. Just nu är jag mitt i den värsta storm som jag någonsin har upplevt i hela mitt kristna liv. Han varit utsatt för en enorm press från onskans andemakter så min mage har pajat men jag är viss om att de går igenom, så bed för mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bert: Ja, visst går det igenom, och när du inte orkar så bär Herren dig. Jag ska vara i bönen för dig. Ha en fridfull kväll / natt. Kramar !

      Radera
  8. Karin vad är det för bilmärke jag åker till Polen idag med hjälpsändning men på Tisd när jag kommer hem får vi se vad vi kan göra.Lägsta pris är alltid noll kr men det lovar jag inte men.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en Renault 19, -94. Jag är innerligt tacksam för hjälp! Jobbigt med fiendeattacker! Men det visar ju också att vi tillhör Gud! Så stå fienden emot, i Jesu namn! Jag och Julia ska också be för dig! Bönens makt är stor och Herren är trofast och bär oss genom allt! Var välsignad okände broder! KRAAAM! // Karin

      Radera
  9. Hej...
    Jag hamnade här via en annan sida.....
    Tack för titten.
    Ha det godt./Sölvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Guds Frid till dig Sölvi. Du är så välkommen till min sida, när du vill... Ha en välsignad kväll. Kram från mig !

      Radera
  10. Er bare innom deg for å ønske deg en riktig god helg - ønsker deg mange fine timer og minutter, fulle av glede, Guds nærhet og oppmuntringer. God klem fra meg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära Spirea, du är en sådan underbar syster. Jag önskar också dig, allt gott ifrån ovan, och en underbar helg, med dina nära, och kära. Goe klem fra meg :-)

      Radera