fredag 27 juli 2012

SER DU KORSET...?


11 kommentarer:

  1. Mitt hjärta blöder...Tack älskade Jesus för din nåd...

    SvaraRadera
  2. Amen, ja takk for alt det fullbrakte verk, Ja Guds kjærlighet♥ Takk for fin sang med Annika♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Marianne: Jag säger AMEN ! Denna sång grep tag i mitt hjärta. Nåd och kärlek och Goe Klem !

      Radera
  3. Tack Annika för att du delade med dig av denna sång. Jag tycker så mycket om Svein, han sjunger och vittnar så enkelt så det är lätt att ta till sig evangeliet. Det blev för mig starkt, välsignat och en stor tacksamhet till Jesus fyller mitt hjärta när jag lyssnar till sången!
    Välsignad söndag och en fortsatt fin sommar!
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, både han och Kåre sjunger med hjärtat, och deras texter är gripande...Ja, nu njuter jag av min efterlängtade semester. Ha en välsignad kommande vecka. Kramar !

      Radera
  4. En velsigna sang søster!!!!!!!
    Takk for at du delte den med oss!!!!!!!

    Ja,nå har vi kommet hjem igjen fra
    vårt kjære Sverige. SNUFS-SNUFS!!!!!!!

    Jeg er jo så glad i Sverige at jeg har ikke
    ord som dekker det.Jeg kjenner rett og slett
    at jeg er hjemme.
    Vel,det blir ikke så lenge til vi drar dit igjen.
    AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Vi har opplevd veldig mye på vår reise,og jeg skal
    skrive om det på bloggen senere.
    Gud er god,og han ser til oss kjære venner.

    Vi ønsker dere en velsigna god Søndag
    her fra Katthult!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för fin hälsning Katthultaren. Ja, Sverige är fantastiskt på många vis. Ska bli intressant att läsa sedan. Ha en underbar välsignad kväll. Goe klem til dere !

      Radera
  5. Takk for alt du deler, Annika! Har tenkt mye på deg i sommer, men som du vet så blir det mye hit og dit om sommeren (har bl.a nettopp kommet hjem fra Sverige), og jeg har nedprioritert blogging en del. Men jeg håper det stadig går fremover og oppover med deg? Må Gud velsigne deg og starten på august. Jeg tror han har en god høst for deg - og jeg håper du selv klarer tro det også. Takk for din ærlighet og åpenhet, det tror jeg er til stor hjelp for mange. Mange gode klemmer til skjønne deg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spirea: Ja, det blir inte så mycket dator, under semestern. Du verka resa en del...Det var ju inte så länge sedan du var i Italien. Hoppas du hade det gott i Sverige kära du... Tack för det du delar, det styrker mig väldigt. Och både du och jag får fortsätta till hösten, att dela med oss av vad Herren lägger på våra hjärtan. Du är så rak och ärlig i allt du skriver om, och det syns på alla kommentarer du får i bloggen din, att du berör människors hjärtan på ett särskilt sätt. Jag önskar dig också Herrens välsignelser och en fridfull kväll. Tusen Kramar till dig, från mig !

      Radera
  6. Hej igen fina Annika.
    Vilken fin sång. Den var helt ny för mej men med det gamla underbara budskapet från Guds hjärta. Jag önskar att du får en fin och välsignad semester med sol och glädje.
    Kram från Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Guds Frid Marianne. Ja, den sången går rakt in i hjärtat. I går kväll var jag på ett härligt bönemöte, och i kväll blir det kanske till att åka och lyssna till predikan på ett annat möte. Man behöver Guds ord även när man har semester. Önskar dig välsignade dagar med Jesus, att vi lever i Hans närhet, varje dag och stund...Kära kramar till dig !

      Radera