onsdag 15 februari 2012

TACK JESUS KÄR..

12 kommentarer:

  1. UNDERBARE Aage!!!...Vem kan sjunga som han???...INGEN!!!...TACK och KRAAAM!!!...PS: Jag har flyttat,,,min nya adress finner du på Marana,ta- bloggen!!!DS.

    SvaraRadera
  2. Vanja: Har nu lagt ut mitt första inlägg på min blogg, och då har du en sång med Aage som jag också har, fast på skrift i mitt första inlägg.

    Herren vara med dig.

    Jesu frid / Uffe

    SvaraRadera
  3. Marguerite: Nej, Det är både Ande och liv, i hans sånger. Tänk vad mycket dessa sånger har hjälpt en när man varit deppig. Jag har varit inne hos dig. Ett mycket bra och tänkvärt inlägg. Ha en välsignad kväll. Kramar !

    SvaraRadera
  4. Uffe: Vad förunderligt ??? Då är vi tre som tänkt lika idag. Hahaha !!! Ja det är gott med enighet i Anden. Ska in och kolla vilken sång, du har lagt in. Jesu Frid tillbaka. Kram !

    SvaraRadera
  5. Ja, vad två eller tre vittnen...........

    SvaraRadera
    Svar
    1. Marguerite: Visst är det märkligt. Ingen visste av varandra. Men så blir det när man vandra med Herren...Önskar dig en fridfull natt. Kram !

      Radera
    2. Vanja: jag har kommit på en sak.....öhhh så "lånade" din fina bild Jesus kommer snart. Bli inte förvånad om jag använder den på min blogg. Jag hoppas jag får göra det...?


      Jesu frid / Uffe

      Radera
    3. Det kan jag svara på,,,(Vanja har nog gått och lagt sig nu,hi,hihihi!!!)...Du får GÄRNA ta vilka bilder du vill,både på hennes och min blogg!!!...Nu går JAG och lägger mig,,,God Natt o sov gott i Jesu Namn!!!

      Radera
    4. Uffe: Du kan "låna" vilka bilder bilder du vill. Och du kan även skriva jesus bilder på google, och trycka på bilder, så finns det massor att välja på, eller bara skriva en rad om Jesu Frid t.ex., så kommer det upp olika motiv, som passar till det du skriver om. Önskar dig all frid från Herren. Kram !

      Radera
    5. Marguerite: God Morgon ! Tack för hjälpen ! Hahaha!!! Kram !

      Radera
  6. Tack för sången! Jag hör mycket på texten och det säger AMEN i mitt hjärta när jag lyssnar till Age Samuelsens sånger och man blir välsignad!
    Var välsignad du också min vän! Kram från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Myrra: Hans texter, kan få vilket hjärta som helst. att klappa extra. Får titta in under dagen till din blogg. Ska snart åka och jobba. Ha en fin dag med Jesus, och många kramar till dig.

      Radera