fredag 17 februari 2012

EN INBJUDAN TILL DIG, GÅR UT...

VI SAMLAS, TILL ETT HÄRLIGT VÄCKELSE MÖTE PÅ : SÖNDAG DEN 19/2 KL. 18.00 I VETLANDA FRIFÖRSAMLING...
En inbjudan går ut till dig idag ! Vill du uppleva frälsning i ditt liv ? Vill du ha förnyelse ? Återuppleva den första brinnande kärleken igen ? Vill du bli befriad ? Vill du ha förbön och få ett helande till din sjuka kropp. Allt är möjligt, ty Jesus är här, och vill hjälpa dig, till både ande, själ och kropp. Och vi går ut på alla Hans löften ! Vänta och dröj icke. Idag om du får höra Hans röst, så förhärda icke i ditt hjärta. Idag är det frälsningens dag. Se Han kommer snart. Är du då redo för ett uppbrott...? Tag emot inbjudan i ditt hjärta !!!

18 kommentarer:

  1. Ja,jag kommer!!!,Ha,haha!!!...Det ska bli spännande som vanligt att se vad Herren gör!!!...Inget möte är ju det andra likt,det är alltid överraskningar!!!...Herren är god!!!...KRAAAM!!!

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till nu på, Söndag! Var välsignade!

    SvaraRadera
  3. Maruerite: Vi har en Mästare, och Segerfurste som vandrar mitt ibland oss. Som har nycklarna till döden, och dödsriket. Han som förmår att göra allt mer, än vad vi ber, eller tänka om. Låt oss gå ut på Hans löften, och göra Hans vilja ! Så vi har goda förutsättningar, till detta väckelsemöte...All Ära Till Jesus. Kraaamisar !

    SvaraRadera
  4. Tony: Var välsignad själv. Vi har en spännande väg, framför oss när vi vandrar med Jesus. ALLT KAN HÄNDA! Kram !

    SvaraRadera
  5. Tyvärr blir jag tvungen att jobba sönd em så jag kan inte komma.En lantbrukare är sjuk så jag och Samuell måste ta hand om hans djur.

    SvaraRadera
  6. Osså: Det var tråkigt, men djuren behöver också sin omsorg. Du får vara med i Anden istället. Önskar dig en välsignad helg med familj, och ibland djur. Kram och "KOKLÄMMA" !

    SvaraRadera
  7. Fin bild du la ut du hahaha
    kram :P

    SvaraRadera
  8. Tiger: Ja, visst va´det. Har du skrivit upp lite sånger till söndag än ? Vi hörs via telefon senare. / Kramar !

    SvaraRadera
  9. Till Vanja: Nyss hemkommen från bönen i Friförsamlingen, en underbar stund inför Herrens ansikte. Bara lyft era hjärtan inför Herren så Han får lägga ner sitt budskap i era hjärtan som ni ska bära fram på söndag. Vi bad för er ikväll och Herren är verkligen mitt ibland oss. Han vill tala genom er på söndag, både genom sång och tal, på ett speciellt sätt till många hjärtan. För Herren vår Gud svarar från sin heliga himmel och genom väldiga gärningar ger hans högra hand frälsning. Ps.20:7

    Herren vare med er. / Uffe

    SvaraRadera
  10. Uffe: Man får tacka och buga för all omtanke. Jag har känt att någonting är på gång i församlingen. Vi gläder oss att få komma och ber om Andens utgjutelse så att många får uppleva en genomgripande förvandling. Ha en välsignad afton. Kram !

    SvaraRadera
  11. Jag vill bara önska er Guds rikaste välsignelse! Jag är med er hemifrån Värmlandsskogarna. Tack för att ni åker ut och vittnar och tjänar! Jag som själv inte orkar vara med lika mycket i farten som tidigare, på grund av värken, blir så tacksam över alla som går ut med evangelium och sång och bönetjänst. Det behövs ju så innerligt väl!
    Sov gott och ha en riktigt välsignad helg! Kramar!

    SvaraRadera
  12. ANNIKA He en trevlig helg och ett välsignat möte på söndag,Herren ska bruka och använda er underbart,är med er i bönen.KRAAM från Kerstin

    SvaraRadera
  13. Myrra: Det är så tryggt att du är med i Anden, och "ylar" lite extra från den värmländska vargskogen. Bönen har ju en mäktig kraft, och är livsviktig. Den river ner alla murar. Vi ska ta med dig i våra böner. Du skall få rapporter om mötet sedan. Önskar dig en välsignad helg, med massor av kärlek. KRAAAMAR !

    SvaraRadera
  14. Kerstin: Man blir så glad, över alla er trossyskon, som är med och ber. Förr kände man sig så ensam, men nu märker jag, och ser, hur Herren sluter samman, sitt folk mer och mer. HALLELUJA ! Vi tänker på er också ska du veta. Ha även ni en underbar välsignad helg, i Trästa Massor med kärlek och kramar från mig !

    SvaraRadera
  15. Jag kommer imorgon till mötet i Vetlanda..
    kram Alex

    SvaraRadera
  16. Alex: HALLELUJA ! Vad glad jag blir. Kör du själv eller ska vi möta upp ? Kramar !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör själv.. men tack i alle fall.. kram Alex

      Radera