onsdag 11 januari 2012

BÖNESAMLING...

Nu samlas vi åter till bönemöte !!!  Lördagen den 14/1 kl. 19.00 på Hilleborg. Det ska bli underbart, att få se vad Herren kommer att göra mitt ibland oss... 
Jag har haft Herren för mina ögon alltid, ja, han är på min högra sida, för att jag icke skall vackla. Fördenskull gläder sig mitt hjärta, och min tunga fröjdar sig, och jämväl min kropp får vila med en förhoppning, den, att du icke skall lämna min själ åt dödsriket och icke låta din Helige se förgängelse. Du har kungjort mig livets vägar, du, skall uppfylla mig med glädje inför ditt ansikte...

10 kommentarer:

  1. Jo jag försöker nog att komma . Vet du varför det står att var två eller tre är försammlade är han mitt ibland dem.Bert

    SvaraRadera
  2. Bert: Ja, nu får vi stråla samman i gemensam bön. / Kram !

    SvaraRadera
  3. Det ska bli så härligt att komma tillsammans, inför det nya spännande året 2012...Vi får ränga djupare in i Ordet och närmare,mycket närmare Jesus!!!...Varmt Välkomna!!! KRAAAM!!!

    SvaraRadera
  4. Hej Vanja! Jag undrar var ligger Hilleborg? Kram från Vrigstad.

    SvaraRadera
  5. Det blir säkert välsignat med era bönesamlingar! AMEN! Herren själv kommer att vara mitt ibland er, enligt sitt löfte! Jag förstår att ni har det gott på era möten, med sång och musik och glädje!
    Härligt att läsa om! Jag önskar er Guds ledning och närvaro i allt! Kram!

    SvaraRadera
  6. ANNIKA.Skulle vara roligt att vara med men bor ju för långt ifrån,men vi för mötas på bönebron istället.KRAAM Kerstin

    SvaraRadera
  7. Marguerite: Att samlas och bygga upp oss är viktigt, för den tid, som nu råder. Att växa till i andlig kunskap, inför kommande uppgifter. Ska bli spännande. KRAM !

    SvaraRadera
  8. Vrigstad : Jag får väl kalla dig så ? Hilleborg ligger på Skolgatan 3 i Rörvik. Det är i Marguerites hem. Kramar !

    SvaraRadera
  9. Myrra: Det är alltid något speciellt med att ha bön i hemmet. Hela huset blir så välsignat på ett särskilt sätt. ALLT KAN HÄNDA ! Och Jesus får verka precis som Han vill. Kramar !

    SvaraRadera
  10. Kerstin: Ja, vad roligt det skaulle vara, men du finns med i våra hjärtan, ska du veta. Vi få be för och med varandra. Ha det gott. Kramar !

    SvaraRadera