onsdag 14 december 2011

NI SOM FÖRFÖLJER OCH SKAPAR KAOS...

Ni som skapar kaos, och försöker med alla medel stoppa våra kristna budskap på bloggarna, jag tycker så otroligt synd om eder . Har ni inget viktigare för eder...? Men ni ska veta : Att jag även beder för eder. Guds ord vänder aldrig fåfängt tillbaka. Och eftersom dagen är nära, då Jesus skall komma åter på skyn, så skall ni veta : Att edra dagar är räknade. Så gör därför bättring, och vänd er till Jesus, som älskar er med evig kärlek, så skola ni få nåd. Det ni håller på med, är mycket allvarlig inför den levande Guden. Och det ses icke med blida ögon ska ni veta. Den som gräver en grop åt andra, fallar själv där i...SÅ GÖR BÄTTRING ! JESUS ÄLSKAR DIG !!! ANNARS NÄPSER VI DIG I JESU NAMN...

12 kommentarer:

  1. Ja,jag fick 9 stycken mail ifrån dig,på samma gång,,, mail som jag vet att du inte har skickat!!!,,,Konstigt???

    SvaraRadera
  2. Marguerite: Jag har också fått mail från andra som inte är de, som de har uttgett sig för att vara. Jag har i allafall icke skickat några mail, till någon. De här människorna som gör sådant här mot oss, är bara ute för att fördärva. Vi öppnar icke dessa skräpbrev. Vi få ha extra koll. Kram !

    SvaraRadera
  3. Fridens systrar i Herren. Dessa mail som ni fått om som skickats i era namn till andra.. är tyvärr även farliga om man öppnar dom då dessa ganska troligt innehåller virus och olika trojaner och dylikt. Dessa kan göra stor skada i er dator och gå in och manipulera.
    Mycket viktigt att inte öppna dessa. Jag fick från er jag med men såg direkt att det inte var från er.
    mvh Alex

    SvaraRadera
  4. Frid Alex ! Tack för din varning. Som tur är så har jag ett kraftigt skydd till min dator. Jag tycker det är en avskyvärd handling, mot ärliga människor. Men vi lägger alltsammans i Herrens händer. Jag önskar dig en välsignad dag ! Kramar !

    SvaraRadera
  5. Ja folk har nog kapat min e-postadress förut. Sedan tror jag de skickat hundratals brev till folk, folk som jag inte känner. Men folk kan ju tro att det är jag som skickat de breven.

    Man kan ju bli spärrad av vissa av ens "kontakter" (ja rubriken på e-postkontot heter väl "kontakter"). T.ex. bli spärrad av företag, vänner, myndigheter, banker, etc. Det är väl allvarligt!? Det förstör väl jättemycket (i alla fall för en liten person som jag väl är).

    De kapar väl "kontakter" på ens e-postkonto då?

    Men hur går det till? Hur kan de skicka post i ens e-postadress?


    /Andreas

    SvaraRadera
  6. Nu är det någon som har kapat mitt Windows Live-ID!!!...Jag kommer inte in och kan kolla mina mail eller in på profilsidan heller!!!...HJÄLP???

    SvaraRadera
  7. Kjære Jesus,hjelp oss!!!!!!!!!!!!!
    La oss alle gå i bønn for de stakkars menneskene som prøver og ødelegge for oss.
    HAN SOM ER I OSS ER STERKERE ENN HAN SOM ER I VERDEN.
    PRISET VÆRE HERRENS NAVN!!!!!!!!!!!!!!!!!
    HALLELUJA KJÆRE VENNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hilsen fra
    Katthultaren.

    SvaraRadera
  8. Jag gör också som ni, jag ber för dem som inte tycker om det kristna budskapet! Om vi gör så då gör vi Guds vilja eftersom Han har bett oss att be för dem som förföljer oss!

    Kramar och tack för ditt tydliga och kärleksfulla budskap.

    SvaraRadera
  9. Andreas: Jag förstår inte "vitsen" med det hela, att stjäla andras e-poster, och fördärva för andra...? Det är verkligen ett lågvattensmärke. Men vi känner ju igen varandra lite, så vi kan ju urskilja vad som är falskt och sant. Men nu tar vi nya tag igen Andres, tycker jag. Ha en fin dag. ! Önskar dig Herrens välsignelser och kramar !

    SvaraRadera
  10. Marguerit: Det var det värsta ??? Det rådet jag kan giva dig är : Att du helt enkelt, byter både E-adress och nytt lösenord. Jag hoppas att det ordna upp sig. Herren är med dig och hjälper dig. Kramar !

    SvaraRadera
  11. Jan Samuel: En bön med kraft i, sätter hjärtan i brand, och kan förflytta berg. HALLELUJA !!! Vi ber över dessa stackars små, som inte har något vettigare för sig. ! Tag för uppmuntrande ord. Herren är med oss alla. Kramar !

    SvaraRadera
  12. Myrra: Ja, vi ber för dessa människor, vem vet vad detta kan leda till...Vi hoppas på frälsning i Jesu Namn. Vi lägger fram allt framför Herren, och Han skall beskydda oss med sitt dyrbara blod. Önskar dig allt gott med Herren Jesus Myrra. Kramar !!!

    SvaraRadera