tisdag 27 december 2011

I TIDENS AFTONS SKYMNING...

10 kommentarer:

  1. Men... åhhh... den låten tyckte jag mycket om! Så sann, så äkta, så allvarlig...
    TACK för att jag fick lyssna på den! Vilken text! Jag säger bara: AMEN till den!
    Kram! Nu börjar en ny vecka! Gå i frid under Guds välsignelse!

    SvaraRadera
  2. Myrra: Denna andliga sång, passar bra till inlägget. Det är sannerligen världsläget, för den tid som råder idag...Hoppas och tror... Jesus finner många, innan Han kommer. Ha även du en välsignad vecka med massor av frid. Kram !

    SvaraRadera
  3. Ja,denna kanske vi ska ta upp Vetlanda Fria,på nyårsdagen???...God fortsättning och Herrens rika välsignelse!!! KRAAAM!!!

    SvaraRadera
  4. Marguerite: Ja, den kan vi spela. Och jag önskar dig det samma. Vi hörs av. Kramar !

    SvaraRadera
  5. I morgon åker vi till fjällen och kommer hem den 5 jan. Så ett riktigt gott nytt händelserikt år 2012 önskar jag er allihopa som läser denna kommentar från mig. Bert

    SvaraRadera
  6. Bert: Ett gott nytt år till er alla. Och Herrens välsignelser. Kramar !

    SvaraRadera
  7. Annika vilken underbar sång jag tycker mycket om den.Den är har ett allvarligt budskap till oss alla denna sena tid.God fortsättning och må så gott KRAAM från Kerstin

    SvaraRadera
  8. Kerstin: Ja, det är så, det är i världen idag. Alla är upptagna av sitt, och hinner inte tänka på evigheten. Men vi får bedja och vittna där vi går fram. Snart brister skyn, och Jesus kommer åter. Måtte han finna många som då tror...Önskar er alla, ett Gott Nytt Välsignat År, och må Herren bruka oss, den tid som är kvar på olika sätt. Saknar er alla så mycket ! Kraaamar från mig !

    SvaraRadera
  9. ANNIKA Vi saknar er åckså skulle vara så roligt att träffa flickorna från Småland igen och höra er sjunga det var ju så välsignat.KRAAM Kerstin

    SvaraRadera
  10. Kerstin: Vi kommer tillbaka, jag tror att det är Herrens mening. Och vi träffas nog alla snart igen... Många Kramar till er alla !!!

    SvaraRadera