onsdag 23 november 2011

JERUSALEM MED VIKTOR KLIMENKO...

19 kommentarer:

  1. Jaha det var en tyst och fin sång han sjöng fastän jag inte hörde ett dygg. Men så är det det var säkert bra . Ja eftersom det var du som la upp den så är den bra för dig kan man lita på när det gäller sånger. Osså

    SvaraRadera
  2. Du kanske lyssnade med fel öra 'Osså'...


    /Andreas

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte ljudet var dovt.

    Men annars är han väl en hejare på sång den där Klimenko.

    (Annika stavar Klemenko fast det står Klimenko på filmen under! hihi...) . Vad hade du för betyg i svenska?...



    /Andreas

    SvaraRadera
  4. Hallåååå...man kan ju höja ljudet på datorn,hi,hihi...och du Andreas är en riktig liten "bloggpolis",ha,haha...Jag glömmer aldrig när Viktor var i Sävsjö och strök mig över kinden!!!...Det finns ingen som kan sjunga som han,i hela världen...ingen som kan gå upp så högt och gå ner så lågt...undrar var han gör och är nu....Tack för sången och KRAAAM!!!

    SvaraRadera
  5. Jag har den högsta volymen på men det hörs inget ändå men man kanske måste ha högtalare till datorn och det har inte jag. Ja jag vet att han sjunger väldigt bra och är en god kristen representant i Världen, jag vet att han har varit i Göteborg och predikat men efter första predikan sa de till honom att du får sjunga hur mycket du vill men du får inte predika.Osså

    SvaraRadera
  6. Osså: Ja, det är ju alltid en fördel, med att ha högtalare...Hahaha!!! Men han sjunger så man ryser. Helt underbart !!! Kram!

    SvaraRadera
  7. Andreas: Tack för att du påpekade mitt stav fel. När jag tänker efter, så hade jag nog bara en 3:a i betyg på svenskan. Men jag är vid ganska gott mod ändå...Hihihihi!!! Visst är han bra, den där Kl"I"menko ? Kram!

    SvaraRadera
  8. Marguerite: Ja, det var en fntastisk kväll, när han var i Sävsjö. Jag glömmer den aldrig, och inte kramen heller. Det skulle vara underbart, att få höra honom live igen. / Kram!

    SvaraRadera
  9. Osså: Det var det dummaste jag har hört, att inte få predika. Då hade jag inte sjungt heller. Kram igen !

    SvaraRadera
  10. Kanske man kan tillägga vad gäller ljud till datorer:

    När denna begagnade dator här köptes så gick först inte ljudet, då lämnade vi in den till en kunnigare person som lagade den för en rimlig penning får man väl säga. Det var visst nåt som fanns på datorn men inte var påkopplat.

    Men ljudet här kommer från datorskärmen, jag har inga två stycken andra högtalare alltså. Om datorskärmen har små hål nånstans där fram, ja då tycker man ju att även 'Osså' borde kunna få ljud tekniskt sätt.

    Fast jag är nog tyvärr lite för dålig på det tekniska.

    Bäst att skicka över datorexpert Annika till Osså... Vad är det värsta som kan hända liksom :(



    /Andreas

    SvaraRadera
  11. Andreas: Jag ser inga högtalare alls på min "lapptopp" men hör fantastiskt bra ändå... Jag ska ta mig en titt, på Ossås gamla dator, när jag kommer hem till han en gång..Det värsta som kan ha hänt, är väl isåfall att Osså, helt enkelt, har blivit för "gammal"...??? Hahaha!!!.

    SvaraRadera
  12. Det var längesedan jag var för gammal.osså

    SvaraRadera
  13. Osså: Säg till, om du behöver en Personlig assistent...? Hahaha!!! Men, du har ju en ung själ i kroppen väl ? / Kram!

    SvaraRadera
  14. Ja med tanke på evigheten så har min unga själ bara börjat på vandringen Osså

    SvaraRadera
  15. Osså: Jag håller med dig. Tänk vilken fantastisk vandring, vi har framför oss...

    SvaraRadera
  16. För snart åtta månader sedan så gjorde jag något för mej mycket ovanligt, jag gick in i en kyrka, den kyrkan var Västra Frölundas pingstkyrka, anledningen därtill var den att en av mina gamla favoriter Viktor Klimenko skulle sjunga där. Möttet började med att han sjöng några sånger. Och sedan så stod det två pingstpastorer på scenen, och kräktes ur sej en massa rappakalja, den ena av dom två var Göteborgs finska pingstpastor Heikki Virtanen. När dom var klara med det, så gick Viktor åter upp på scenen för att sjunga några sånger, under det att han sjöng den första sången, så började dom två pastorerna kryppa omkring på golvet, tillsammans med några av besökarna. Då lämnade 99% av dom dåvarande besökarna den kyrkan, inklusive jag.

    SvaraRadera
  17. Anonym: Det måste har varit en stor besvikelse för dig. Det finns så mycket konstigheter i vissa församlingar idag. Och jag hade hellre aldrig stannat kvar under sådana förhållanden. Man vill ju icke göra sig delaktig. Man vill vara där Guds Ande, och Sanning råder. Men Viktor Klimenko har en underbar röst, tycker jag. Önskar dig Herrens Rika Välsignelser. Kram !

    SvaraRadera
  18. Viktor Klimenko är nu allvarligt sjuk, han har prostatacancer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym: Åh...Vi får ta med honom i våra böner inför Herren. Tack för denna information kära du och jag önskar dig Herrens rika välsignelser. Kramar från mig !

      Radera