måndag 25 juli 2011

ETT STORT VÄLSIGNAT TACK, TILL MARANATA-FÖRSAMLINGEN I STOCKHOLM...

Ett varmt tack, till de kämpande trosyskonen i Maranata- församlingen, för deras gästvänlighet och gemenskap i Anden, och för dessa underbara möten, som har stärkt oss till både ande, själ och kropp. Det har varit till en väldig uppbyggelse, och vi har fått ny kraft för att fortsätta Herren Jesus verk, här hemma i Småland. Herrens alla välsignelser önskar vi eder... 




Här ser ni några foton ifrån Stockholms-konferensen.
Även vi fick vara med att delta med, sång och vittnesbörd. och jag vet att det har funnits förfrågningar på hur vi låter. Och om ni vill höra oss, så kan ni gå in på: youtube.se / Skriv sedan  bällsta i deras sökruta.  Frid och nåd vare med eder alla i Kristus Jesus. /KRAM!!!
Vi ber och tänker på alla er i Norge, som har varit med i denna ohyggliga katastrof. Ondskan har visat sitt ansikte igen. Men det finns tröst och balsam att få hos Jesus Kristus. Det enda som bär, när allting annat vacklar, det är Kristi Kors och blodets säkra grund. Vänd er till Jesus, Midnattsropets budskap ljuder idag: MARANATA, JESUS KOMMER SNART...Önskar eder alla Guds nåd och frid...

12 kommentarer:

  1. Ja,detta var ev VÄLSIGNAD HELG,som man sent kommer att glömma!!! HALLELUJA!!! Och tack till dig,Annika Vanja,du trogna tjänarinna!!! KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det har varit helt fantastiskt, mycket att smälta och gå igenom. Tänk, så mycket vi har att vara tacksamma för. HALLELUJA!!! Även du är en trogen tjänarinna. Hoppas du hade en fin dag, på jobbet./ Kramar och hela himmelen är öppen över dig!!!

    SvaraRadera
  3. Tack för alla fina bilder! Jag blev så glad för att jag fick se dem. Sen skyndade jag mig till Youtube för att lyssna men fick inte tag i er där på den adressen... jag kanske får mer vägledning av er för det är säkert något jag har gjort fel. Önskar er en fortsatt fin vecka! Kramar i mängd!

    SvaraRadera
  4. Myrra: Gå in på youtube. se / När du har kommit in där, skriver du Bällsta i deras sök. Nu får vi se framåt, och se vad Herren har i beredskap för oss alla. SPÄNNANDE. Varje dag är ny nåd och nya uppdrag. Kramar!

    SvaraRadera
  5. Kjære kristne søster!

    Takk for forbønn for vårt land! Vær vedholdende i bønn!!
    Skulle så gjerne hørt dere på youtube,men vi har jo ikke den svenske bokstaven som er nr.2 i ordet "Ballsta"!!?? Har prøvd med nærliggende bkst. ,men det funker ikke.....noen som kan hjelpe? Ha en velsignet dag!

    SvaraRadera
  6. Fina bilder från konferensen! Roligt att se. Tack för att ni kom och var med.

    SvaraRadera
  7. PS:Jag har lagt upp you tube på min blogg,om någon skulle vilja höra.....om det nu inte fungerar för dem som är ifrån Norge!!!

    SvaraRadera
  8. Kära syster Blomstrer året rundt: Jag laddade visst ner fel youtube, så jag fick ta bort det. Jag skall försöka att få in det, på ett inlägg istället. Jag fortsätter med förböner, för er i Norge, och hoppas att Gud skall vända tragedin, till något gott. Som att: Norges befolkning vänder sig, och ropa till Jesus. Kramar och Herrens välsignelser.

    SvaraRadera
  9. Berno: Ja, denna helgen skall vi sent glömma. Tack för er gästfrihet, och fina gemenskap. Det är gott att ni alla finns.Saknar er redan Vi får bedja, och tänka på varandra i våra böner./ Kramar från Småland.

    SvaraRadera
  10. Helene: Jag gjorde som du sa, ( på youtube) men det händer inget, när jag trycker på publicera ? Får väl köra och sätta mig i Bredhult, där det finns bättre täckning./ Kram!

    SvaraRadera
  11. Ha,hahaha!!! Jaa...du får fara runt med datorn överallt och försöka få täckning!!!Det blir dyrt det!!! Flytta in till civilisattionen i sället,så slipper du åka omkring i halva Småland!!!Hi,hihi!!! Kram!!!

    SvaraRadera
  12. Väldig kul...Men tack och lov är det bara 5 km till täckningen, för youtube, men visst är det tråkigt. Får väl byta till 3 så fungerar det bättre. Hahaha!!!

    SvaraRadera